Operator chestionare telefonice

Data publicarii: 19.09.2018
Localitate:
Valcea/Ramnicu Valcea
Functie:
Call Center
Nivel cariera:
Junior-level (sub 3 ani)
Tip contract:
Full-Time
Nivel studii:
Bacalaureat; Diploma universitara; Doctorat; Master; Necalificat; Scoala profesionala
Limbi straine:
Engleza/Incepator;
 
 
 
 

Suntem aproximativ 30 de specialisti in gestionarea relatiilor cu clientii in cautare de inca 10 colegi!

Ce ne-ar placea sa aduci echipei noastre:

 

  • Sa fii o persoana deschisa, calma, responsabila si punctuala;
  • Sa ai abilitati de comunicare si claritate in exprimare;
  • Sa stii sa te adaptezi la diverse tipologii de oameni, fie ei clienti sau colegi;
  • Sa-ti placa sa lucrezi atat in echipa, cat si individual.

 

Responsabilitati :

 

  • Vei realizeza sondaje de satisfactie a clientilor Raiffeisen prin telefon;
  • Vei nota raspunsurile primite la chestionare in aplicatiile specifice;
  • Activitatea se poate modifica pe parcurs in functie de proiectele existente in companie.

 

Beneficii:

 

  • Perioada de training platita la inceputul activitatii;
  • Contract pe perioada nedeterminata, program de lucru flexibil;
  • Posibilitati de crestere si promovare in cadrul companiei;
  • Mediu de lucru placut si modern.

DETALII ANGAJATOR