Customer service support cu limba franceza

Data publicarii: 17.10.2019
Localitate:
Timis/Timisoara
Functie:
Call Center/Asistenta clienti; Call Center/Help desk; Call Center/Operator call center; Studenti/Absolventii de facultate; Studenti/Absolventii de liceu; Studenti/Altele
Nivel cariera:
Fara experienta
Tip contract:
Full-Time
Nivel studii:
Bacalaureat; Diploma universitara
Limbi straine:
Engleza/Mediu;
Franceza/Avansat;
 
 
 
Gi Group România recrutează Customer Service Support cu limba franceză - avansat, pentru o importantă companie de IT din Timișoara.

Responsabilități:

➣ Gestionează și soluționează solicitările primite de la utilizatori sau clienți într-un mod plăcut și profesional;
➣ Conform procedurilor convenite, răspunde solicitărilor de acordare de asistență sau de prelucrare;
➣ Gestionează prompt apelurile nerezolvate și urgente.

Cerințe:

➣ Limba franceză la nivel avansat;
➣ Limba engleză la nivel mediu;
➣ Bune abilități de comunicare și spirit de echipă;
➣ Atenție focusată asupra nevoilor clienților;
➣ Orientat spre rezolvarea problemelor;
➣ Flexibilitate și disponibilitate pentru munca în 3 schimburi.

Se oferă:

➣ Pachet salarial competitiv, beneficii și bonus de relocare;
➣ Servicii medicale, beneficii sportive, vouchere pentru prânz;
➣ Training și certificări: training cu produse și tehnologii actuale;
➣ Se oferă posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei.

Așadar, te asteptăm la o discuție și o cafea, la sediu Gi Group Timișoara. Pentru mai multe detalii tel. 0746 047 580 sau trimite-ne CV-ul tău: lucia.arion@gigroup.com

DETALII ANGAJATOR