Specialist Recrutare / HR Generalist (domeniul tehnic/constructii)

Data publicarii: 19.01.2018
Localitate:
Bucuresti
Functie:
Resurse Umane
Nivel cariera:
Middle-level (peste 3 ani)
Tip contract:
Full-Time
Nivel studii:
Diploma universitara
Limbi straine:
Engleza/Mediu;
 
 
 
 

Specialist Recruiter/ HR Generalist

 

Compania angajatoare ofera solutii si servicii  tehnice complete in special pentru spatii comerciale si cladiri de birouri.
Compania are in portofoliu cei mai puternici jucatori din RETAIL si deruleaza proiecte in tara si in afara tarii.

 

Firma ofera posibilitatea dezvoltarii profesionale unui specialist HR care este in cautarea unei noi oportunitati, cu sanse reale de crestere in cadrul organizatiei.

 

Cerinte:

  • Experienta pe o pozitie similara (recrutare & evaluare personal 80% din activitate + administrare personal si alte activitati organizatorice specifice 20%);
  • Experienta in evaluarea angajatilor (reprezinta avantaj);
  • Cunostinte de administare personal (reprezinta avantaj);
  • Cursuri in domeniul HR (reprezinta avantaj);
  • Abilitati de utilizare PC (MS Office);
  • Engleza nivel mediu/bun;
  • Persoana organizata, capabila sa lucreze individual cat si in echipa pentru indeplinirea obiectivelor;
  • Capacitate de a gasi solutii noi si de a gestiona procesele intr-un mod optim;
  • Persoana placuta, cu abilitati de comunicare.

 

Responsabilitati:

  • Activitati de recrutare personal executie (tehnicieni, muncitori calficati/semicalificati), specialisti diversi (ingineri, coordonatori proiecte, personal administrativ etc.);
  • Utilizeaza toate canalele: media, online etc.  pentru identificarea personalului necesar, conform planificarilor;
  • Se incadreaza in termenele de calitate si timp ale proiectelor;
  • Realizeaza evaluarea periodica a personalului in colaborare cu managerii de proiecte;
  • Ocazional, poate oferi suport si in activitatile de administrare personal (contracte de munca, acte aditionale, incetari contracte, inregistrari in REVISAL);
  • Se va implica activ si in dezvoltarea departamentului si in organizarea acestuia (realizare proceduri, internalizari procese etc).

 

Oferta:

  • Salariu negociabil (2800-3000 lei net);
  • Posibilitate reala de crestere salariala in functie de realizari;
  • Contract de munca, perioada nedeterminata;
  • Program de lucru L-V, 8h/zi;
  • Locatie job, sector 1, Bucuresti.

In cazul in care profilul dvs corespunde criteriilor mentionate mai sus, va invitam sa aplicati cu un cv detaliat!

Succes!
Detalii: www.QLT.ro

 

DETALII ANGAJATOR