Operator Call Center

Data publicarii: 20.03.2017
Localitate:
Bucuresti
Functie:
Call Center
Nivel cariera:
Junior-level (sub 3 ani)
Tip contract:
Full-Time
Nivel studii:
Bacalaureat
Limbi straine:
Engleza/Avansat;
Franceza/Avansat;
Germana/Avansat;
Italiana/Avansat;
Spaniola/Avansat;
Clientul nostru, General Motors un nume de rezonanță în industria automobilelor, este nou-la-piață a produsului, care își propune să schimbe fața a auto industrie. Ei caută o echipă de luminoase și divers persoane fizice la locul de muncă într-un brand nou centru de contact cu sediul în București, care oferă o gamă largă de sprijin pentru utilizatorii din întreaga Europa.

Angajatorul ofera un salariu competitiv 4498 RON net plus tichete de masa (engleza plus 2 limbi europene in nivel avansat) sau 3420 RON net plus tichete de masa (engleza plus o limba in nivel avansat) și o relocare la pachet pentru candidat potrivit.
Competențe dorite și Experiență:

Furnizarea de servicii pentru clienți de primă clasă prin telefon către clienți în toată Europa.Lucrul intr-un mediu rapid-paced, dinamic.

Fluență în limbi europene, la o afacere in nivel de expert, exclude limba romana.

Capacitatea de a păstra calmul în situații de mare presurizate. 

Experiența de lucru într-un mediu de răspuns de urgență(Dezirabilă, dar nu este obligatoriu).

DETALII ANGAJATOR