Office Assistant

Data publicarii: 09.08.2018
Localitate:
Bucuresti
Functie:
Secretariat
Nivel cariera:
Junior-level (sub 3 ani)
Tip contract:
Full-Time
Nivel studii:
Diploma universitara
Limbi straine:
Engleza/Mediu;
 
 
 
 

Companie angajatoare activeaza de 18 ani in domeniul HORECA, avand un portofoliu impresionant de clienti din Bucuresti si tara (hoteluri, restaurante si cafenele).

 

Cerinte:

Studii medii/superioare;

Experienta pe o pozitie similara reprezinta avantaj;

Cunoștințe bune de limba engleza scris/citit/vorbit;
Cunoașterea avansata a pachetului Ms Office;
Bune abilitați de comunicare, diplomație, vocabular elevat, capacitate de organizare, învățare si planificare.

 

Responsabilitati:

Urmărirea stadiului de implementare a deciziilor luate de managerul direct;
Managementul documentelor companiei;

Se ocupa de traducerea anumitor documente când situația o cere;
Administrarea apelurilor si a corespondentei cu partenerii straini sau locali ai firmei;
Coordonarea activităților de protocol;
Coordonarea activităților de deplasare a personalului companiei;

Gestionează și urmărește soluționarea reclamațiilor primite;
Oferă suport pentru echipa logistică, ocazional când activitatea o cere;
Oferă suport pentru echipa ce se ocupa de relația cu clienții când activitatea o cere.

 

Oferta:

Contract norma intreaga, program 9-18 (l-V);

Salariu 1700 lei net + bonuri de masa;

Decont transport si asigurare medicala.

Detalii: www.QLT.ro

DETALII ANGAJATOR