Front Desk Office Manager

Data publicarii: 22.10.2019
Localitate:
Bucuresti
Functie:
Resurse Umane/Recruiter; Secretariat/Asistent manager; Secretariat/Data entry; Secretariat/Receptioner
Nivel cariera:
Junior-level (sub 3 ani)
Tip contract:
Full-Time
Nivel studii:
Diploma universitara; Master
Limbi straine:
Engleza/Mediu;
 
 
 
 
Candidatul ideal:

- o persoana dinamica, sociabila si motivata
- persoana responsabila, punctuala, adaptabila si eficienta
- spirit puternic de echipa, spirit competitiv care ajuta la dezvoltarea companiei
- cunostiinte operare PC: Microsoft Office
- avantaj studii superioare

Responsabilitati:
- activitati de contabiliatate primara: evidenta facturi furnizori ( intrari/iesiri), evidenta avize (intrari/iesiri)
- Intocmirea actelor de intrare in magazine pentru promoteri
- desfasurarea activitatilor de receptie (primirea musafirilor, preluare si expediere corespondenta, programare intalniri)
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei (ex: intocmire de rapoarte, activitati de data entry, programari, delegatii, etc.)
- centralizarea si comandarea necesarului de consumabile (birotica, papetarie si protocol)
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor
- participarea activa la orice situatie de natura organizatorica
- asigura sprijin echipei de HR, implicandu-se in activitati de suport

DETALII ANGAJATOR