Customer Care - Account Manager

Data publicarii: 29.01.2018
Localitate:
Bucuresti
Functie:
Call Center/Asistenta clienti; Secretariat/Asistent manager; Secretariat/Asistenta clienti; Secretariat/Traducator; Vanzari, Comert/Account Manager; Vanzari, Comert/Lucrator comercial; Vanzari, Comert/Reprezentant vanzari; Vanzari, Comert/Telesales
Nivel cariera:
Junior-level (sub 3 ani)
Tip contract:
Full-Time
Nivel studii:
Bacalaureat; Diploma universitara
Limbi straine:
Engleza/Mediu;
 
 
 
 

Angajăm un coleg / o colegă pe zona de Customer Care, care iubește să vadă clienții și oamenii fericiți.

️Dacă ca esti o persoană care organizată și care își planifică timpul foarte bine, acest job te va provoca cu siguranță;

🔍 Dacă analizezi în detaliu ceea ce faci, vei găsi o mulțime de lucruri pe care le vei învăța cu noi;

︎ Dacă îți place să le oferi cele mai bune soluții clienților, avem provocări pe măsură pentru tine!

🥇Dacă ai ca obiectiv să înveți cât mai multe lucruri și să te dezvolți profesional și personal, avem o soluție pentru tine!

 
Mai exact, ce căutăm
🔍:

👥 Candidatul ideal:

∙ Aptitudini foarte bune de comunicare (scrisă, verbală / telefonică) și relaționare;

∙ Aptitudini foarte bune de gestiune a activităților, în special capacitatea de a prioritiza activitățile pentru a gestiona activități multiple în aceeași zi;

∙ Persoană cu o gândire analitică dezvoltată, cu competență decizională și atentă la detalii;

∙ Aptitudini foarte bune de negociere;

∙ Bune cunoștințe de utilizare a calculatorului și a pachetului MS Office 2016 (Word, Outlook, Excel);

∙ Constituie avantaj - Cunoștințe avansate de limba Engleză (scrisă / verbală / înțelegere);

∙ Nivel de studii minim: studii medii.

 

1. Descrierea jobului 👩🏼💻

Principalele activități pentru Account Manager (Customer Care):

Va învăța serviciile din portofoliu / specificul acestora, va analiza și identifica nevoile clienților, pentru a putea oferi clienților cele mai bune soluții pentru nevoile lor;

A) Va gestiona comenzile pentru clienții din portofoliu:

∙ Va emite cereri ofertă și va face follow-up pentru ofertele transmise clienților;

∙ Va transmite comenzile către traducătorii / interpreții colaboratori;

∙ Va introduce comenzile clienților în baza de date internă;

∙ Va urmări primirea de la traducători a documentelor alocate pentru traducere;

∙ Va gestiona procesul de legalizare / apostilare a traducerilor (când este solicitat);

∙ Va verifica documentele traduse și le va livra clienților, până la termenul solicitat;

∙ Va emite facturi fiscale și va urmări încasarea acestora la termen;

 

B) Va administra relația cu traducătorii și interpreții colaboratori:

 ∙ Va menține relația cu colaboratorii existenți;

∙ Va recruta colaboratori noi;

∙ Va actualiza baza de date specifică.

 

2. Care sunt beneficiile pe care ți le oferim:

∙ Vei lucra într-o locație ultra centrală din București, într-un mediu prietenos, cu o echipă tânără și motivată;

∙ Vei avea oportunitatea de a învăța lucruri noi și de a te dezvolta profesional;

∙ Vei avea responsabilități provocatoare pentru a-ți cultiva și dezvolta abilitățile și aptitudinile;

∙ Vei avea laptop și telefon mobil de ultimă generație;

∙ Vei avea un salariu competitiv și bonusuri în funcție de performanță.

 

Vrei să faci parte din echipa noastră și crezi că ești persoana potrivită?

 

Trimite-ne un CV pe (click pe butonul ”Răspunde ofertei”)

DETALII ANGAJATOR